Alla inlägg den 26 september 2007

Av mikaela - 26 september 2007 17:45

hur mkt som helst att göra innan imorgon! hua, stressigt värre blir det imorgon iaf!


nu blir det duschen sen iväg på giffmatchen!

tjoheej

Av mikaela - 26 september 2007 09:00

träning igår. gick väl sådär.. menmen. åkte hem, duschade osv, sen så väntade jag bara på att älsklingen skulle sluta jobbet så ja fick gosa med honom!. sen så somnade vi..


idag så ska jag upp och jobba på ishallen lite, ställa i ordning i shoppen osv! match imorgon ju, så om du är där, kom förbi shoppen och säg hej vettja! :P.  


ikväll ska vi kolla på giffarnas match med laget :) ska bli skojj, efter det åker jag nog till emil och sover :).

och på fredag får vi äntligen tillbaka ringarna, så himla tomt utan den.. :/

  

kommer bli kanon på Ladies Night i oktober också!  längtar.


nu ska jag göra mig färdig och kila upp på hallen!

hejdååå


emil, du är min ögonsten. jag älskar dig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards