Alla inlägg under september 2007

Av mikaela - 15 september 2007 12:44

igår blev det stan med anna och johanna. skulle införskaffa mig nya skor osv. men det blev inget av det. utan jag köpte bara hårnålar och en penna! höh. aja efter att ha varit inne i stan så åkte vi hem. åt osv.. sen så blev det en sväng upp till lunde, fixade en skiva tills ikväll. och efter det åkte vi och hyrde en film, en film som vi ska se imorgon elr ngt! hah. satt och surra hela kvällen ist! mysigt.

 bella och eva-karin var på besök hemma hos oss också :).


ikväll så blir det utgång! hoppas på en kanonkväll! heh.

aja nu ska jag duscha osv!

hejdåååå!


emil, jagälskardig

Av mikaela - 14 september 2007 09:45

match igår. orkar verkligen inte dra upp ngt om den! oavgjort och en poäng iaf. mer behövs inte sägas.


efter matchen så blev det film med anna,johanna,sara&emil. mysmys. och anna har ju kommit hem nu, NEEGER ANNA :D. hih. känns skönt att ha dig på hemmaplan igen :). fredag är det idag, och det innebär helg. idag så blir det kankse en sväng på stan elr ngt?! måste köpa nya skor och lite annat. ikväll så vet jag inte. blir nog en film elr ngt. imorgon så blir det utgång! det ska bli kuul. söndag får nog bli en vilodag. hah. ingen fotboll i helgen heller så..


uppe tidigt idag igen.. jag kan verkligen inte somna om efter att emil gått.. det går bara inte. även fast jag är trött så går det inte, blir tokig på det. aja strunt samma.


nu ska jag fixa lite osv..!

hejdååå



oOo

Av mikaela - 12 september 2007 19:01

sitter nu hemma hos emil. ugglar runt här på datorn lite. har nyss spelat betapet! var år och dar sen jag spelade det :).

idag har det inte hänt allt för mkt. bara varit med emiiil, och inte för att jag klagar över det. han är bääääääääst helt enkelt!


ikväll så ska vi åka och spela lite tennis. iaf emil och simon, jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska vara med elr inte. får väl se hur det blir med den saken. sen åker vi nog och äter en sallad, mums! kycklingsallad är kanongått juuu! villha, villha.


imorgon är det matchdags, heffners står på andra sidan denna gång. och vinner vi inte den här matchen så sliter jag av mig håret! elr ja det gör jag nog inte, men bara för att visa att jag verkligen vill vinna matchen så kan man ju säga så. för vem vill gå utan hår? vet inte riktigt vad jag surrar i så det lär nog inte ni heller göra.. så.. vi lämnar det där nu! haha.


imorgon ska jag klippa gräset också, det brukar ta typ tre fyra timmar för att vi inte har nån åkgräsklippare. så det är min uppladdning inför matchen. har jag tur så kommer det ngn och hjälper sin syster, men ska nog inte hoppas på allt för mkt, höh. plus att mitt skavsår bara har blivit värre sen allt gående idag. får plåstra om det riktigt så jag kan spela matchen.


gud vad jag skrivit idag. nu ska jag gå och pussa på min älskling!

heeejsii´

Av mikaela - 11 september 2007 11:06

igår var det första dagen på det nya jobbet. gick helt okej tycker jag. tror nog att det syntes att det var min första dag, haha men vad gör man inte.  det var en hel del att lära sig. men som tur va så förväntade dom sig inte att jag skulle kunna allt på en dag :P hah. fick hur som helst sluta vid två.

åkte direkt in till stan för att färga håret hos sanna! äntligen säger jag bara. nu har jag gått och skämts länge, heh. åt kladdkaka (det var nog bland den godaste kladdkaka jag ätit) osv. trevligt tycker jag.

sara, jennifer och frida var också där. (alla färgade håret förutom jennifer :P).


efter det skulle det blivit träning, men hann aldrig hem i tid så.

emil kom ist.. gosisen min!

idag så har jag varit vaken sen han åkte imorse, dvs från halv 8 typ. klev upp och åt frukost osv.. sen så har jag varit ute på en prommenad nyss också. skönt det, men jag har fått världens skavsår på hälen nu, det gör onnnt!

annars idag blir det träning, hm sen vet jag inte. är ju ledig idag, höh.


nu ska jag hoppa in i duschen,

heeeeejsi ´

Av mikaela - 9 september 2007 14:01

igår var det match som sagt. förlorade med 2-1.. men egentligen skulle vi vunnit tycker jag. blir så tokig på att det aldrig går vägen för oss. men på torsdag kan vi bara inte förlora. heffners står för motståndet då. hemma-match också. förhoppningsvis hjälper det oss!.


och igår efter matchen orkade jag inte göra så mkt. åkte till emil och myste. somnade dock gristidigt båda två så.. hah. menmen.


idag har jag varit på intervjun, och jag fick jobbet! så imorgon börjar jag.

hoppas på att det här är bättre än det andra, men det ska nog inte vara några problem tro jag.


idag blir det inte så mkt. ska ta det lungt. blir nog att jag tar mig en prommis senare. och älsklingen kommer ikväll också :).


det var nog allt för denna gång!

oOo

Av mikaela - 7 september 2007 15:24

sitter nu här igen. ska snart äta, sen iväg på träning.
emil kom förbi en stund förut innan han skulle iväg och jobba. så SÖT han är alltså. är helt galen i han. längtar redan tills ikväll då han kommer igen :). hih.


har laddat ner en massa låtar idag också, så jag är rätt glaaad och slippa all gammusik! hah.. och sara det är inte "min" typ av musik :P haha!
PLUS, att jag ska på intervju på söndag :D. dom ringde förut idag så! men jag kankse inte ska hoppas på för mycket, hon sa ju även att det var många hon skulle prata med så.. aja, får väl se hur det går! men håll en tumme elr två för mig på söndag!


måste kankse göra en snabbstädning av rummet innan träningen också. kanske hinner det nu?


hejdåååååååå

Av mikaela - 7 september 2007 08:32

träning igår då. gick väl rätt bra tro jag. träning ikväll med, match imorgon. frösö borta. så hela dan går åt till att åka buss och spela match :/. vi måste bara vinna den här gången. annars j*vlar!


har nyss kommit hem från emil, passade på att åka hem då han åkte till skolan. är trött som en tok, ska nog ta och gå och lägga mig en stund igen :). började också att se ena harry potter filmen igår, men somande som vanligt, hah. ska nog se den idag på dagen ist. då kanske man har turen att få se slutet!


annars i helgen vet jag inte vad det blir. ikväll blir det ju inte så mkt eftersom det är träning, och vi lär ju ska åka rätt tidigt imorgon så. ikväll blir det myyys ist :). imorgon kommer vi väl hem på kvällskvisten så ja, kvällen imorgon kommer väl också bli lugn tyvärr... hah. söndag ska jag färga håret hur som helst! SKÖNT.


nu blir det sängen en stund :).

hejsi ,


emil, mylove!

Av mikaela - 6 september 2007 12:40

då har jag också skaffat mig en blogg.
idag har jag sagt upp mig från mitt jobb. hah. vill verkligen inte vara kvar där!

så ikväll blir det träning. ska vara med min bejbi ikväll med :).
fick två utav dom efterlängtade harry potter filmerna igår också! tack victor :)! tänkte se dom idag. elr ja en iaf.  

sen så ska jag äntligen färga och klippa mitt hår. ska färga det på söndag och vara hårmodell på torsdag tro jag det var :). ska bli skönt att slippa se ut så här i huvudet nu! haha. utväxten går ju snart ner till öronen, haha!

ska väl ta mig i kragen och leta ett nytt jobb också.
hoppas att det blir mycket jobb på entré bara så slipper jag leta så mkt!

jaja nu är det slutsurrat.
heeeejsi ,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards