Alla inlägg den 25 februari 2008

Av mikaela - 25 februari 2008 22:39


    

 ville bara säga att emil är den mest underbara människa som finns på hela jorden! jag älskar honom mer än allt annat. och nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem så jag får pussa ner honom, hih.


puss&godnatt..


Av mikaela - 25 februari 2008 18:17

har precis kommit hem från darling, var där och hälsade på en sväng. kikar på hur det blir när dom håller på att renovera, blir finfint. och snart är det träningsdags. och kan ni gissa hur jag laddat upp den med?! jo, JORDGUBBSPAJ! haha, smart av mig, kommer säkert få ont i magen. men jag får väl skylla mig själv lite..


nej nu ska jag packa och byta om innan ännis kommer!

tjohejs.



ps, min älskling är den bäästa!

ds..



Av mikaela - 25 februari 2008 14:18

orkade inte skriva ngt efter konserten igår. var väl rätt okej, men kanske inte riktigt ens musiksmak. amanda tyckte iaf att det var superkul. efter vi varit där så åkte vi hem till emil en sväng, lämnade av amanda och hämtade upp emil. sen åkte vi hem till mig.. tiden bara rann iväg, även fast man va trött så somnade vi inte så väldans tidigt.


trött imorse iaf (vem är inte det på en måndag?), skjutsade mamma och sara till bussen vid sju eftersom dom skulle åka till stockholm och till bror. hoppas ni inte missade honom på tv igår nu, för det gjorde ju jag.. men ska se programmet på video ist.. åkte tillbaka hem igen och kröp ner hos hjärtat som fortfarande sov, och vid halv nio klev jag upp och for och jobbade.. och vid ett var jag hemma igen. emil hade legat kvar i sängen hela morgonen, och guuud så skönt. hade också velat gjort det.. menmen. jobba är bra det också. var och hämtade hampe på skolan också, får ju leka mamma nu när mamma är borta.. haha.


idag så blir det träning. löpning+boll.. sen så inte så mkt mer. emil har åkt hem en sväng för att fixa lite, men han kommer nog tillbaka snart =). mysisen min! ska titta en del på tv iaf.. bara det är ngt bra.


that's it!

Ovido - Quiz & Flashcards