Alla inlägg den 20 februari 2008

Av mikaela - 20 februari 2008 21:47

tror nästan att jag börjar bli lite väl överseriös med det här att blogga. haha. uppdaterar ju hela tiden tycker jag. men ändå känns det inte som om jag skriver så väldans mycket. vet inte riktigt ja..


träningen idag gick fort som attsingen, men ack så jobbigt det blev. i måndags så klagade jag över löpningen, men idag var det värre. kramp i lår och rumpa.. hua.. imorgon blir ingen rolig dag. kommer verkligen inte att kunna gå. träning imorgon också, löpning troligtvis om vi inte hade planen i två timmar. så vi får väl se vad det blir. hoppas att det går bra iaf.


nu ska jag åka till min söta älskling och sova!

pussochgodnatt.


min bästa!

Av mikaela - 20 februari 2008 18:10

guuud, vilket bra väder det har varit idag. och jag har ju som sagt städat bilen i detta vårväder. känns bra. var en sväng på macken och tvättade den också, elr ja jag tvättade väl inte, utan maskinerna. hah.


inte så himla roligt att den blev nästan lika skitig igen på en gång. åkte upp till härnösand och lämnade av emil och lars så då blev det en svart ist för röd bil. haha, bytte ut skiten! haha. jaja, jag har ju varit duktig och försökt gjort ngt åt saken iaf. fick i uppgift av emil att sätta fast baslådan också, hmpf. får se hur det går. ska nog be pappa om hjälp så det inte blir fel.


nej nu tror jag allt att jag måste göra mig klar för träning!

hejdåååå!


Av mikaela - 20 februari 2008 13:02

jahapps. kan ju kanske börja lite smått om gårdagen. som sagt var jag ju hos tandläkaren två gånger, för att dom skulle fixa en ny nattskena till mig. och det gick ju bra. var ju också hockey igår. timrå förlorade tyvärr efter förlängning. menmen, nått lag måste ju stå som förlorare också. blev timrå denna gång.


efter hockeyn så åkte jag och hämtade emil, och därefter hem till mig. slog på tv:n en stund, låg och pratade en massa, sen somnade vi.. hände inte allt för mycket.


sen så idag då? jo, jag har precis kommit hem från jobbet. tänkte ta och passa på att städa bilen nu innan jag ska hämta emil. ska vara duktig. kanske tar bilen i tvätten också. skulle behövas nu.. sen i eftermiddag/kväll ska jag träna, och efter det blir det hem till emil skulle jag tro. träning på mariedal idag, och då blir det en jobbig träning. hua.. längtar inte.


och just ja! det bästa igår var när en pappa och en son kom in och handlade av mig och sara.. så här lät det;

SONEN; Han heter Håkan, och han har ingen tjej..

JAG&SARA; Nähä...

SONEN; Han är nog för gammal för det..

JAG&SARA; Man blir nog aldrig för gammal för det..

SONEN; Vilken är äldst av er?

JAG; Det är jag

SONEN; Okej. Hejdå..

EN GENERAD PAPPA; Tack och hejdå..


blev en liten pinsam situation för pappan där, och vi visste inte riktigt vad vi skulle säga, haha! menmen, roligt va det iaf.


nu blir det städ av bil!

TJOHEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards