Alla inlägg den 3 februari 2008

Av mikaela - 3 februari 2008 16:02

helgen är nu snart över. gått fort som attan. i fredags så var jag med bella hela dagen, var på stan och birsta, sen upp till kovland för att kika på hockey, och tro på tusan, dom vann! hih. och bejbi fick göra ett mål också! tog med oss varm choklad och bullar, mysigt.. efter det åkte vi hem till darling och såg film, sen kom john blund på besök.


sen igår så var det träning, sen hem till syster för att käka middag osv. därefter blev det bio med emil, lars och amanda. rätt bra film men jag kommer inte ihåg vad den heter. hah. som vanligt. ja, och efter det åkte vi hem till mig och sov..


och idag då.. jo, just nu jobbar jag på familjedagen uppe på ishallen. blir väl här till 5 ungefär.. sen får jag se vad som hittas på. emil har fått för sig att vi ska åka längdskidor, får se hur det blir med det.. haha.


det var allt för stunden, tjohejs..

Ovido - Quiz & Flashcards