Alla inlägg den 24 februari 2008

Av mikaela - 24 februari 2008 17:20

har nästan nyss ätit middag, och bakat en paj. blev en jordgubbspaj denna gång. luktar så himla gott från ugnen. MUMS! ska börja göra mig klar för marie-konserten nu strax också. ska åka och hämta upp mandis om en timme ungefär så.. blir kanon det. bella lär väl dyka upp här också? :)


vill att min bejbi ska komma hem också.. hih. men snart så! förhoppningsvis är han väl hemma då konserten är slut.


jaja, berättar väl kankse sen hur hon va..

nu-fix!


Av mikaela - 24 februari 2008 12:22

redan söndag. veckorna går sakta medans helgerna går asfort. menmen.

igår efter hockeyn så åkte jag, anna och bella på ica, köpte mat osv. åkte hem till anna, gjorde iordning maten som bestod av pommes, kyckling och bea sås. mumsigt. och till efterätt så gjorde vi hallonpaj! den va smaskig.

såg melodifestivalen osv... efter ett tag så kom amanda y också på besök och därmed hade den lilla förfesten börjat. jag drack inget eftersom jag tänkte va duktig och köra bil ist. och så blev det.. vid tolv så skjutsade jag in dom dära till stan, sen hem till emil och myste med honom..


imorse klev vi väl upp vid sisodär 10.. för emil skulle till brunflo och spela sista matchen. så åkte upp till kovland och lämnade han och lars förut. sen hem och vända igen för att hämta anna i stan ;)...!! är hemma nu en sväng för att duscha osv.. och förhoppningsvis blir det en sväng på ikea senare, om anna orkar det vill säga, haha. och ikväll så blir det konsert. kan inte en enda låt som hon ska sjunga, men va fan.. haha. ska ta med emils lillasyster amanda dit också eftersom varken sara elr jennifer vill gå.. för bror är ju med på tv ikväll!!! hih.


jaja, nu måste jag göra mig klar!

hejdå...


lagfesten för ett tag sen..


och förlåt för att jag är ett riktigt klantarsle!

gaah, blir så tokig på mig själv..


Ovido - Quiz & Flashcards