Alla inlägg under februari 2008

Av mikaela - 15 februari 2008 16:24

tonight is gonna be a party night!!


cya!

Av mikaela - 14 februari 2008 22:32

blir bara så besviken. förstår ingenting ibland..
men men, that´s life!, som du skulle sagt..

nu ska jag åka till älsklingen och mysa, om han nu har kommit hem!

PUSS OCH GODNATT!

Av mikaela - 14 februari 2008 20:50

du&jag älskling.

 jag älskar dig!


Av mikaela - 14 februari 2008 19:10

alla hjärtans dag idag, en dag som sara hatar. hah. vet inte riktigt varför men. jag tycker iaf att den är mysig. men jag har inte fått myst ngt med älskling än, men blommor och choklad har jag hunnit fått, sötknoppen min!

längtar tills ikväll då hockeyn är slut då jag kan åka till han, då ska han få min present som jag och sara va och köpte förut =). kan skriva sen va det är för ngt ifall han ser det här.. blir inte så roligt då.. haha.

och jag ska öppna mitt paket som stått där och bara väntat på att jag ska slita av pappret och se vad det är för ngt spännande. ÅÅH LÄNGTAR!!


dagen idag har iaf bestått av jobb, jobb och sen.. ja jobb.. ska väl inte klaga! ger bra med pengar så..


nej nu är det paus!

jobb jobb!

Av mikaela - 13 februari 2008 18:17

nu var det längesedan min kära dagbok. men idag gör jag ett kärt besök på denna sida och tänkte då skriva en liten rad elr två..


den senaste tiden har det varit lite fullt upp för att hinna med att sitta framför dumburken och uggla.. mycket fotboll, jobb osv. så därför har jag dels varit för trött för att skriva.


idag så har jag iaf varit på saras skola och färgat håret. blev faktiskt riktigt nöjd. inte lika gult längre. jennifer färgade också sitt. tjusigt värre. efter det så åkte vi en sväng på ikea och shoppade lite smått och gott.


ska snart iväg och fika med laget. och efter det blir det mys med darling. ska väl kolla om vi får till internet uppe också, men det tror jag löser sig. längtar till helgen. blir utgång, sen så fotboll osv. hoppas på en bra helg.


jaja, på återseende, hah.


Av mikaela - 7 februari 2008 16:07

idag har jag jobbat på skolan igen! ska göra det i 4 veckor framåt nu så nu är jag lite glad. wiho. börjar på måndag igen.

håller på fixa till cv:n nu, blir bra tro ja, haha. elr ja, så bra det kan bli..


ska snart upp och hämta darling på sporthallen, sen hem till han, och därefter träning. idag blir det matchning med div4 eftersom det är cup i helgen. och träningen igår var faktiskt rätt rolig, lite basket, bandy och fotboll med en tennisboll.. imorgon är den enda dagen som vi är ledig från fotboll. annars har det varit varje dag. då tror jag att jag ska se emils match! dom börjar ju vinna nu när det är typ 5 matcher kvar, så det är lite kul.


skriver kanske mer sen elr nått..

tjohejs

Av mikaela - 6 februari 2008 09:42

träning igår. kom dit upp en halvtimme för tidigt. nått knas med tiden, men var ju där i tid iaf, bra det! testade ut våra nya overaller. blir nog bra tro jag. sen gick vi ut och löpte, och efter det gick vi in och körde med boll.. gick inte allt för bra, måste nog kolla upp ljumsken.. det går verkligen inte att springa. elr jo, det går ju bra till en början. men sen.. hua. och när det är dags att sova går det inte för det hugger till hela tiden. har aldrig haft så här förut så jag har ju inte en aning om vad som är fel.. nått är det ju iaf. i helgen är  det cup också, får inte ha ont då..


menmen, efter träningen åkte jag hem, duschade och sen till emil. gosisen min, bästa som finns! och nu sitter jag här. ska kika lite på tv snart, sen en prommis. träning ikväll också, mariedal denna gång. skulle mest bli lek idag. känns bra.


bejbi, mmh!

Av mikaela - 5 februari 2008 12:49

match igår, förlust. orättvist tycker jag men.. hur som helst så var det kul att spela igår, vi ställer upp för varandra och verkligen vill! GOOD GIRLS ;D. synd bara att vi inte vinner matchen. nya tag nästa gång.


efter matchen så åkte jag, sara, ännis och amanda på ica maxi och handlade lite innan det blev hemgång. duschade sen direkt upp till kovland för att hämta daaaarlig och lars. sara gjorde mig sällskap denna gång. kom hem och somnade nästan på en gång. skönt det..


vaknade för typ en timme sen, skulle kliva upp tidigt idag men kroppen orkade inte riktigt det.. hah. ska ta en prommis snart här och få lite luft. sen ikväll så är det träning. löpning innan också.. kuuul. längtar som tusan.


hejsi!

Ovido - Quiz & Flashcards