Alla inlägg den 22 juli 2008

Av mikaela - 22 juli 2008 16:59

äntligen, äntligen så ska vi lyfta från våra bon.

i slutet av augusti så flyttar vi till sörberge min älskling

och jag. pirrigt är det allt, men det ska bli så himla

roligt. nyrenoverat och allt är det. superfint redan

då vi flyttar in. bättre kan det inte bli. hih.

kommer gå så fort fram tills dess också eftersom det

händer saker hela tiden. ska ju snart ner till stockholm

över helgen och fira bror och gå på grönan osv. härligt det.

sen är det jobb och träningar som får fylla ut dagarna.


idag har vi fått rensa nästan hela dagen. tur det inte varit

superväder eftersom man hela tiden går med en ostkroksrygg.

inte så kul om man bara skulle bli bränd på ryggen. imorgon

tror jag allt att det blir lite tvätt osv. hoppas på finväder bara.

det beställer jag här och nu!!


ikväll blir det träning igen. därefter åker jag till emil och sussar

kudden stenhårt. trött nu så jag kan somna här på tangenterna.

då undrar ni nog säkert vad jag gör här? ja det undrar

nog jag också. tror jag ska sussa kudden stenhårt nu lite innan

träningen också. ja det ska jag. så,

hejdå.


/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards