Alla inlägg den 11 juli 2008

Av mikaela - 11 juli 2008 16:56

nu är jag tillbaka igen. har städat och grejat lite

sedan sist. riktigt roligt för er att veta. ohja!

ska ta och hoppa in i duschen nu strax tänkte jag också.

och visst fick jag ett och annat skratt av bilderna

sen gf! hah! jaja, blir glad av dom iaf :'). underbara människor!


kvällens planer blir så att det blir pizza och film med baby,

amanda&lars. svullokväll. det är ett plus! någon som har

ett BRA tips om en film?! brukar jämt bli så vi hyr nån

asdålig film.. hah!


något som kanske är värt att berätta är att jag har gjort

så emil också är "besatt" av oth. HIH. trodde aldrig han

skulle vilja se det men nu så. utan och ha tvingat han till

och med. höh. inte för jag brukar göra det. tvinga han alltså.

aja.


nu ska jag duscha och fixa lite,

ha en trevlig fredagskväll!

bjuder på en bild sen gf också, en av många!

/ m ikaelaaa'


1år11månader, igen.. :')

jag älskar dig!

Av mikaela - 11 juli 2008 13:32

nu är jag tillbaka. efter snart en veckas frånvaro.

har lite bloggläsning att ta igen också tror jag. höö. NÖÖRD.

jaja. en till vecka med jobb har man nu lagt åt sidan.

skönt. trodde först bara att det var en vecka kvar,

men då har jag fått ännu en till vecka så det blir inge

ledigt här heller. skönt också. dom som jag jobbar med

tror jag får vara kvar tills augusti. det hoppas jag på.


nu ska jag ta och lägga in bilderna från gf på datorn,

har inte gjort det ännu, har heller inte velat gjort det. hah.

lär ju få mig ett och annat gott skratt.


återkommer senare, och det kan jag nästan lova!

morsning.

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards