Alla inlägg den 19 juli 2008

Av mikaela - 19 juli 2008 13:28

blev inget bad igår utan det blev bio ist. amanda&lars

hängde också med. vi såg "the happening". var väl ok.

lite trög tyckte jag nog allt att den var. efter bion åkte

vi bara hem och så fort jag la ner mig på kudden så somnade

jag, hah. arbetslivet tar kålen på mig. men sånt får man

leva med.


idag så tänkte vi åka och bada på tranviken men emil

orkade inte riktigt, han som först ville bada. hah. så

det blev ett dopp i badkaret ist. och nu strax ska jag

och lillsis åka på birsta för att köpa mina skor. lovley.

emil ska slippa gå in i alla tjejaffärer idag haha. stackarn.

ibland tycker jag synd om honom då han går med mig på

birsta, för hur kul kan det vara och gå in i en affär där

det bara finns tjejkläder? inte allt för roligt tror jag.

man vet ju själv hur det är att gå in i alla teknikaffärer

osv. inte så dunderroligt!


kvällen ikväll vet jag inte riktigt vad den bjuder på.

grillat till middag iaf, mumma! sen får vi seeeee.

nu ska jag åka så, cya!

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards