Alla inlägg den 18 juli 2008

Av mikaela - 18 juli 2008 17:15

återigen till mitt dagliga tjat om jobbet. gick bra även

idag. trodde ni något annat? kycklingsalladen till lunch

smakade smaskens. mmmh! väl vid tvåfikat tyckte han som

är där uppe att vi skulle göra helg så vi fick regn, blixtar

och dunder så där satte vi punkt för denna vecka. riktigt

skönt, vi som trodde vi skulle behöva gå ut på det öppna

fältet och möta döden. men tack och lov blev det inte så.


kvällen blir lugn, blir kanske ett dopp i en pöl elr ngt. har

ju inte tagit första doppet i år än. och vad är det för

månad nu, jo juli! uffa. dåligtdåligt. emil ville iaf bada, men

jag föreslog badkaret jag. hah. får se om amanda och lasse

hänger med. bio blir det nog imorgon iaf. om det inte

blir utgång? vi får se. känns som om kroppen min behöver

en lugn helg. från inga planer alls till många. en sak är

säker, imorgon ska jag åka till bianco och min kusin för

att köpa dom hybersnygga skona som hon fixat åt mig.

sen får tiden utvisa det andra. hööööö. 


nu ska jag duscha och sedan se klart på ses4 av oth.

emil är nämligen klar redan och försöker berätta allt

för mig, så jag passar på att se då han är på jobbet för

då kan han inte säga ngt till mig! om han inte skickar

en massa sms om det, men det har han inte tid med ändå.

haha :-). sååå, nu sätter jag punkt för detta inlägg.


PUNKT

/ m ikaelaaa'  

Ovido - Quiz & Flashcards