Alla inlägg den 17 juli 2008

Av mikaela - 17 juli 2008 19:31

" typ, asså, ba, liksom" , vilket ordförråd.

det är ju skrattretande.

Av mikaela - 17 juli 2008 17:35

vad tänkte jag skriva om idag då? hm, jag vet faktiskt inte.

jobbet gick bra. som vanligt sprang tiden iväg. skrev nytt

anställningspapper som nu gäller fram till den sista oktober.

det hurras det för. sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

kankse dags att sluta här?


kan ju berätta att jag försöker bli en nyans brunare iaf,

på jobbet! det är väl inte så många som springer runt

och jobbar halnakna och tjänar pengar på

det. föruom dom som är.. ja ni vet. sådana ord skriver jag

inte här. små barn kan ju läsa elr? nu är det dags att sätta punkt

där så det inte hoppar ut en groda elr två. så PUNKT.


imorgon är det fredag och då är det helg. HURRA. det ska

firas med lite pizza på jobbet. helgens planer är = inga. tror

jag iaf. lite dåligt minne har jag allt. det visar sig om jag glömt

ngt. höö. tyckte emil sa ngt om att han ville gå på bio, men

jag lär väl somna efter veckans tidiga mornar. det visar sig

hur det blir med en saken.


skulle ha slutat skriva för längesedan men det blev ju ett par

rader till slut ändå. men nu är det dags för en dusch och sen

hem till söööt, som föresten är världens sötaste! så nu vet ni det.


tack för den här gången!

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards