Alla inlägg den 13 juli 2008

Av mikaela - 13 juli 2008 20:33


och just ja.. emil är bäst! :)

Av mikaela - 13 juli 2008 20:09

helgen börjar lida mot sitt slut, och den har som

alltid gått fort som attsingen. i fredags blev det

filmmys med e,a&l som det var planerat. blev två

filmer, hostel part 2 och sen en som jag inte kommer

ihåg vad den hette. dom va bra.

sen igår blev det oth-maraton för min och emils del.

var ju sånt skitväder också, hatar regn!!

så nu är vi snart klar med ses3.. får se om vi åker och köper

ses4 nu strax. det lutar åt det iaf.


så min helg har varit bra. bara massa mys!
idag var vi och käkade på kina med emils mamma och syster.
gottgott. man blir så mätt bara. man äter ju tills man

håller på att spricka. höö. jaja. imorgon är det måndag

igen och då är det fem jobbdagar kvar innan helgen

kommer igen! uscha. där lät jag allt lite negativ, fyfy!
närå, hoppas på  finväder så det går lättare att jobba.


det var väl allt jag hade att prata om för denna gång.

ta hand om er!

/ m ikaelaaa'


RIP, Pierre

Ovido - Quiz & Flashcards