Alla inlägg den 15 juli 2008

Av mikaela - 15 juli 2008 18:53

det är helt sjukt vad dagarna passerar förbi fort.

hoppas det kommer gå lika fort fram tills kottplockningen

är över, för det är så länge jag ska kämpa på nere

på bogis. fick veta det idag, glaaad blev jag :-), även

fast det inte är världens roligaste jobb. elr plockat

kott har jag aldrig gjort, men hur kul låter det då? jaja.

pengingarna rullar ju in bättre än förväntat så det är

bara att tacka och ta emot. tror man kan göra det rätt

roligt. man åker ju runt på olika ställen och plockar så.

typ alnön osv. hur som helst.


efter jobbet idag så for jag raka vägen till syster och åt

middag, elr ja vägen råkade ju faktiskt svänga lite här

och där så det blev en svängig väg till syster där det bjöds på

middag. mackisar och bullar. mmh! (makaroner&köttbullar för

er som inte riktigt förstod). när jag var mätt i magen

tog jag lilla golfen och for hem, bytte lite kläder och sen

gick jag på en promenad som varade i på pricken en timme.

förstår inte riktigt hur jag kunde lyckas med det men det

gjorde jag iaf. väl hemma igen tog jag mig i kragen och gjorde

en del av fyspasset vårat. och en del innebär att jag gjorde

nästan allt. men det kanske man inte ska säga. aja, det

är väl ändå för mig själv jag tränar, och inte för dig bo c(:. höh.


och nu ska jag ta och sätta mig och kika på oth, det

var väl oväntat? jaja, emil ser jämt typ en hel skiva till

efter att jag somnat på kvällarna vilket innebär att jag ligger

en skiva efter hela tiden. värst av allt är ju att han vet

vad som händer. nej, värst är nog när han HELA tiden vill

säga vad som kommer hända till mig, haha sötnöten min.

jag älskar han ändå!


återkommer kankse sen, elr nån annan gång!

/ m ikaelaaa' 

Ovido - Quiz & Flashcards