Alla inlägg den 14 juli 2008

Av mikaela - 14 juli 2008 19:00

du gör mig lycklig!

Av mikaela - 14 juli 2008 18:40

wopido vad denna dag har rusat förbi.

finväder har det varit så nu är jag som en kräfta på ryggen.

och endast på ryggen tror jag, kuul. om det ändå

vore över hela kroppen hah. aja sådan man får ta.

emil skrämde livet ur mig på lunchen iaf. uscha, håller på

att lura mig att han var på väg till uppsala för nått

jobb elr va han surrade i. inte så roligt för mig men för han.

alltid roar det någon.


väl hemma från jobbet satte jag på mig andra

joggingskor och gav mig iväg på en runda.

så nu sitter jag nyduschad och väntar på att klockan ska

bli lite mer så jag kan åka och hämta emil. därefter blir

det nog bara sängen och oth. ses4 nu :). hih.


för övrigt så gjorde jag illa mig på foten idag så nu är den

öm och den är nästan som en ballong. var inte så farligt förut

men nu så gör det oooonnnntt.. :( typiskt mig också. ska

jämt kliva där man inte ska kliva. blää på det.

något som är possitivt är iaf att jag blev GLAD då jag kom hem,

vändningen. uscha vad lättad jag blir. mer än så behöver

jag inte säga.

får ju också veta denna vecka hur länge jag blir kvar därnere.

förhoppningsvis till hösten också, så som det lät iaf! :).

ska inte hoppas på för mkt bara, men det ordnar sig!

 


nog om allt detta, nu ska jag ta mig något att äta.

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards