Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

mikaelaaa; no one

Av mikaela - 24 juli 2008 21:20

idag så har vi varit och införskaffat oss en micro och lite

handdukar. hih. så himlarns roligt att handla sånna saker.

så snart har vi allt klart. det mesta har vi ju redan. ute efter

en fin soffa bara. typ det enda som är kvar att köpa skulle

jag tro. jaja. det är ju en månad kvar så vi hinner nog

fixa det också.


jobbet idag gick bra, asvarmt och skönt. synd bara att den

mesta färgen sätter sig på ryggen, haha! även att tidningen

var där och skulle göra ett repotage så nu lär man väl dyka

upp på en bild i tidningen också. hon tog rätt många så man

kan ju hoppas att man inte är med på någon. jag och frida

fick oss iaf ett gott skratt där ett tag! "ja ni har ju iaf roligt på jobbet".

imorgon sägs det ska bli ännuvarmare?! det hoppas jag

på iaf. ska försöka få färgen att fastna på framsidan också då

hade jag tänkt.


nu ska vi tydligen hem till emil för att hämta lite grejer,

så det är nog dags att avsluta inlägget för den här gången.

vi hörs nog imorgon ist.

sleep tight!

/ m ikaelaaa'


lite bildtorka har det varit ett tag nu så jag bjuder på två

sedan gatufesten! hejja!


tre utav dom bästa pojksen som finns,

emil på förstaplatsen såklart ;-).


 

och här kommer amanda och jag då :-).

 
 
FRIDA

FRIDA

27 juli 2008 16:07

Haha ja vissa stunder kan det ju vara riktigt roligt på jobbet ;D

http://fridakaellberg.blogg.se

 
Ingen bild

Mikaela

27 juli 2008 18:03

Haha ja, om inte annat får man ju göra det roligt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 2 februari 2009 21:23

nu flyttar jag över till denna adress, hänger du med?   http://mikaelaaaa.blogg.se   / m ikaela.  ...

Av mikaela - 31 januari 2009 22:53

tänkte avsluta denna blogg sista dagen denna månad och det är ju idag. så imorgon tänkte jag börja blogga på den andra adressen. blir väl bra.   idag har det varit jobb hela dagen lång. timrå drog det längsta strået idag och det var inte så lite hel...

Av mikaela - 30 januari 2009 22:55

sitter nu här och lyssnar på musik och tuggar lite karra.  funderar starkt på att göra ett hopp över till sängen och slå på en film. john blund kommer nog tätt inpå reklamen. men det är väl lika bra det så man kommer in i drömarnas värld. men nu fört...

Av mikaela - 29 januari 2009 22:20

skrev nyss ett inlägg som bara gick upp i rök. och nu orkar jag inte skriva om allt.   hur som helst så har jag fått det klart för mig att det ska bli en förändring. vare sig jag vill elr inte. nu ska jag ge allt på detta. hoppas bara att det blir br...

Av mikaela - 28 januari 2009 16:56

vet inte varför, men det blir samma sak varje gång. och du verkar heller inte förstå varför man blir besviken.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards