Alla inlägg den 2 november 2007

Av mikaela - 2 november 2007 13:55

ska snart åka in till birsta och hitta en present till jocke som fyller år imorgon. hoppas att vi hittar ngt roligt. imorgon så är det "personalfest" också, längtar.

annars i helgen vet jag inte vad det blir, lutar åt bio ikväll.

och på måndag börjar träningarna igen. vår nya tränare kommer då med.


nu ska jag gå och kika hur emil blir i håret, han klipper sig nämligen!

långhåret ska booort ;P.

hejdåå.

Av mikaela - 2 november 2007 13:53

jag skulle vakna mitt i natten
och gå upp och ta en långpromenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon
i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu

Ovido - Quiz & Flashcards