Alla inlägg den 7 november 2007

Av mikaela - 7 november 2007 16:22

jag tycker att det är omänskligt att ställa klockan på 05.45 det är en tid man ska sova. jämt när jag ska kliva upp tidigt så ligger jag alltid på helspän för att jag inte vill sova över. som tur var gjorde jag inte det idag. vaknade vid tre inatt av tv:n som emil glömt att stänga av.. blir så stressad över att veta att det inte är så lång tid kvar innan klockan ringer, får därför panik och vill somna FORT, men bara för att man vill somna FORT, går det inte. annars så somnar jag hur lätt som helst. men inte inatt. typiskt.


hur som helst, efter jobbet idag så åkte jag och mammsi en sväng på sjukan, därefter ikea för att köpa en present till lillebror som fyller år på lördag, och en present till pappa för det är farsdag på söndag. väl efter det skjutsade jag hem emil från skolan, åkte hem, duschade och nu är jag tillbaka hos emil. men han är och jobbar, så här sitter jag.. näerå men jag väntar på att vi ska åka iväg och balansera hjulen på bilen.


sen ska jag bara heeeem, är trött som en gris. ska läsa lite i boken som jag påbörjat.


tjohej

Ovido - Quiz & Flashcards