Alla inlägg den 12 november 2007

Av mikaela - 12 november 2007 08:30

klockan är 08:30, och jag är uppe. det har jag varit ett tag för jag har redan hunnit med en sväng till h-sand och en bit på väg till haparanda, haha.

skulle skjutsa emil och jesper till halkbanan, väl där så skulle jag ju åka hem själv, såg skylten med SUNDSVALL, jag åker ju självklart dit eftersom jag ska hem, när jag kör på den vägen är jag helt plötsligt på väg till haparanda! fick lite halvpanik, men lyckades ta mig ur den situationen smärtfritt.


det var ju tänkt att jag skulle på intervju idag, men fick ett samtal på vägen hem att det blev inställt. hmp, kul liv. får väl se när jag skulle tillbaka.

men det verkar ändå inte som nå toppenjobb.

idag så blir det träning, vi ska köra löpning innan vi går in och lirar lite boll.

blir nog en sväng in till birsta också, emil måste köpa ett nytt tandskydd eftersom första matchen utan galler slutade med en tand som blev lite lös, och en spräckt läpp. inte för att tandskyddet ska hjälpa om man spräcker läppen elr inte, men för tändernas skull. aja.. strunt samma.


nu blir det frukost och lite tv!

hejsi

Ovido - Quiz & Flashcards