Alla inlägg den 18 maj 2008

Av mikaela - 18 maj 2008 14:20

mitt födelsedagsfirande igår blev bra. släkten kom och åt middag

osv. mysigt det. tycker bara det är lite jobbigt att få en massa av

dom. hua. iaf så tror jag dom vill ha ut mig ur huset, fick presentkort

på ikea för en rejäl slant så.. hah. kanske dags nu. hur som helst.

när emil och lasse slutade jobbet vid 7 kom dom och amanda ner hit.

släkten åkte hem rätt tidigt så det blev en liten "fest" för oss som

var kvar, höh. nej men det blev så vi drack, spelade lite kort, kubb

och satt och surra en jädrans massa skit. vid halv 2 tro jag klockan var då

amanda och lasse beställde en taxi och for hem. lyxmakarna vetty ;).


imorse vaknade jag&emil vid 11 tro jag. tänkte inte göra så speciellt

mycket idag. ta det lungt bara. ha en myyysdag med massa film.

blir nog ingen träning för min del idag. men får see. lär väl hinna ändra

mig tusen gånger. höhö. som vanligt.


det var nog allt för nu. hö, elr ska jag säga MUHHH!? hah

hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards