Alla inlägg den 12 maj 2008

Av mikaela - 12 maj 2008 23:00

på träningen idag var vi hela 7st tro jag. svettigt som tusan blev

det, NOT. efter träningen så duschade jag av mig och sen såg jag

lite av div4:as match. sara hann inte göra debuten innan jag for hem.

blev så jävla kallt så det kändes bäst om jag for hem. hah.

och nu har jag hämtat hem min fulla pojkvän. han ligger nu i sängen

och vrider och vänder sig. väntar bara på att han ska börja kräkas.

det var ju 30dagar kvar till studentenfest ikväll. på en måndag....

hur som helst. han börjar 8 imorgon och dit ska han. om jag så ska

släpa dit han. själv tänkte jag sätta igång tv:n och kolla om det finns

ngt att roa sig med nu.


godnatt!

Av mikaela - 12 maj 2008 14:45

sitter nu här och väntar på att emil ska bli klar med sin körlektion

så vi kan åka en sväng på birsta. joggingskor står överst på emils

inköpslista denna gång. hoppas det finns nå bra.. sen så efter det

blire väl bara hem och äta middag för att sedan åka och träna. blir

på gräs även idag eftersom det är match då vi egentligen har träningstid.

tänkte snabbduscha efter vår träning och se matchen sen, sara gör

ju comeback ikväll ;) hah. hoppas det går bra!


nu ringer han och är klaaar!

hörs kankse lite senare,

tjohhopp


Ovido - Quiz & Flashcards