Alla inlägg den 14 maj 2008

Av mikaela - 14 maj 2008 20:44

hemma igen efter träningen. nyduschad och insmord. härligt.

träningen gick väl bra.. lite kallt på slutet då solen gick i moln bara.

sånt man får ta. match imorgon, borta mot alby. så bussen går 4.pepp,pepp


nu ska jag packa väskan sen gå ut till emil och lars som håller på

med luftgeväret fortfarande. efter det blire väl att åka hem till

emils nystädade ruuuuuum. kan inte bli så mkt bättre, hah.


ja nå mer än så här hade jag nog inte att säga för denna gång så,

vi hörs imorgon gott folk.

sov så sott, då ni väl går och lägger er.

Av mikaela - 14 maj 2008 15:30

dom här två dagarna har innehållit endast ; ingenting. men dagarna

har ändå farit förbi fortare än vinden. bara varit med emil. 24/7.

ja, mer om det behöver jag nog inte gå in på.


nu idag så har vi, elr rättare sagt jag städat emils rum. alla dammråttor

och skit var jag så less på nu så då drog jag fram städgrejerna. och

vad glad han bleev. aja nu går det iaf och vara där utan att bli alldeles

nysfärdig. hah. nysfärdig, vilket ord. finns det ens? efter det så for vi

och hämtade upp lasse så åkte vi in på birsta så emil fick köpa sitt

luftgevär. nu är dom två tokarna ute på min gård och skjuter på två

brurkar som dom satt fast i trädet. även pappa ville va med där ett tag.

höhö. huuuur som helst. ikväll är det träning iaf, hoppas bara det

inte regnar och så.. blir ju så blött annars :p höh.


aja nu ska jag ut och se hur det går för dom här..

återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards