Alla inlägg den 21 maj 2008

Av mikaela - 21 maj 2008 21:23

ja, som sagt har jag jobbat idag. efter det blev det till

att åka hem och käka lite tårta osv. även fast jag redan

har haft mitt lilla "kalas", men hur skulle det vara med en

födelsedag utan tårta? det går ju inte. så så fick det bli.

har nyss varit och tränat, väl där möttes man av en bella

som bakat en kaka till mig, i en hjärtformad skål. GULLGUMMAN

min. haha. så söt så. efter träningen blev det lite "fika",

kallt som attsingen blev det. så nu har jag varit och duschat

i hett vatten för att få bort korvfingrarna som värkte. tårna

för den delen också.


inväntar emil som varit och jobbat nu, han lär nog dyka upp

här vilken sekund som helst. ska nog bara se en film och mysa

lite. mmh, har saknat honom även fast det bara va nån

timme sen vi sågs. hih.


tack för alla sms imorse/idag/ikväll. har inte svarat på ngt

så ni får inte tro att jag skiter i er. den har helt enkelt pipit

hela dagen i stort sätt. iaf så känns det så, haha fast i själva

verket är det kanske inte så. aja. TACK iaf, för er som läser

och som har skickat. och TACK för presenterna, urgulliga.


tror det var allt för nu.

hörs imorgon gott folk!

sleep well.

Av mikaela - 21 maj 2008 15:00

idag fyller jag 20 år och är typ så häär glad som på bilden ovan!

hah. ja nästan iaf. har varit och jobbat idag, och barnen har

gått runt i hela skolan nästan och sagt att jag fyller år, sen har

vi käkat glass osv. tror det ekar i huvet på mig nu, GRATTIS GRATTIS.

haha sötungar. aja. nu ska jag iaf en sväng till babe innan han

ska iväg och jobba!


återkommer lite senare!

Ovido - Quiz & Flashcards