Alla inlägg den 15 maj 2008

Av mikaela - 15 maj 2008 13:00

nu har jag städat upp lite här hemma. bror kommer ju hem imorgon.

det var ett tag sen så det ska  bli roooligt. åker ju ioförsig ner till han

om mindre än två veckor så jag ska ju får vara med han där i nästan

en hel vecka. ska bli otroligt skönt att komma bort en stund. ännu

bättre blir det när jag har med mig emil. nog om det.


idag så är det match som står på schemat som ni kanske redan har

läst i det förra inlägget. inte så superpeppad till att åka till skogen,

men what to do! roligt att spela match iaf. någonting som är possitivt.

väl hemma efter matchen ska jag bara kryp ned till min älskling och sova.

tror inte det hinns med ngt annat. inte en aning om när vi kommer hem,

men chansar på att det blir kring halv 11 så..  


tycker också att det börjar bli lite trist att sitta och skriva blogg..

vad ska man skriva om? ni som läser kan väl slänga in en kommentar

(ni som törst, och sist var det tre tappra själar som gav sig tillkänna

om jag minns rätt) om vad jag ska skriva om.

mitt liv är ju inte sådär dunderintresant men ändå läser ni, höh.  

skriver just nu mest bara för att skriva, och fördriva lite tid.


nog om allt detta, nu ska jag gå och göra mig lite brunch, tror det

stavas så. alltså när man äter frukost och lunch samtidigt :P. hah.

aja, ha en dunderbra daag.

hejsvejs.


har inte så mkt bilder att bjuda på men denna tänkte

jag lägga ut bara för att lägga ut en bild, så bloggen

inte bli så grååå med en massa text bara.


my baby and i

Ovido - Quiz & Flashcards