Alla inlägg den 7 maj 2008

Av mikaela - 7 maj 2008 21:16

duschad och redo för ett hopp till sängen. ja då ringer emil och säger

att han vill ha max. så han är på väg hem från jobbet nu så strax beger vi

väl oss dit. ska inte äta eftersom jag nyss suttit och ätit kvällsfika. mumma.

kanske ändå blir en glass elr ngt. haha.


och tur är väl att saker och ting kan ordna sig iaf. hoppas att det här

blir bra nu så man slipper gå runt med en stor klump i magen!!



nu ska jag klä på mig innan emil kommer.

hörs imorgon vänner, och er som jag inte känner.

goodnatt får jag väl säga då! hih.




 

mmh, lovley!

Av mikaela - 7 maj 2008 17:52

precis sett en film, notebook hete den. faktiskt bra. återigen en

typisk mikaelafilm. fick faktiskt fram tårarna en och två gånger. hah.

blöödig jaja. det får man väl vara?! snart är det träningsdags. tänkte

ta en promenad upp idag, solen lyser för fulla muggar nu ju. emil kom

förbi en stund förut innan det var dags för jobb för honom också, gullisen.


nu-fix (och nej, jag ska inte sminka mig om du trodde det), träning!

återkommer.

Av mikaela - 7 maj 2008 12:14

imorse vaknade jag av att emil låg och kramade och pussade på mig.

mmh älskar det! bra start på dagen helt enkelt. skjutsade honom till

checkers där det väntades körlektion, jag for hem igen och tog mig en

tupplur. sköönt. men hade bara tänkt sova till typ 9-10 för att inte sova

bort dagarna, och vad tror ni jag gör? jo jag sover till halv 12. blir

lite smått tokig på mig själv. förstår inte hur jag kan sova så. är ju

egentligen inte trött. hmpf. tror dock att jag börjar bli förkyld. intebra.


och just ja, var ju och kikade på div4:a matchen igår. dom vann lätt över

selånger. tror väl det blev runt 6-0?! hur som helst så vann dom. efter

matchen tog jag och sara en tur till ica maxi för att fördriva tiden lite

så emil skulle bli klar. men jag hann hem med sara och tillbaka innan han

va färdig. var hem till emil en sväng för att visa pappsi christer det nya

verket. hah. och därefter hem till mig. blev kvällning tidigt igår. skönt det.

ska försöka lägga mig tidigt så kankse jag inte är så trött?! kankse lite

logiskt också. haha.


nu ska jag kila!

hejs'

Ovido - Quiz & Flashcards