Alla inlägg den 11 maj 2008

Av mikaela - 11 maj 2008 14:02

helt sjukt sööt,

Av mikaela - 11 maj 2008 13:34

kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig den.

hur som helst så åkte jag och emil hem till han och åt middag.

och därefter var jag med johanna, åkte runt och kikade

lite på crusingen osv. träffade älsklingsjosse också. längesen nu.

närmare tolv? så åkte vi hem till emils mamma där han,

lasse och amanda var. tog med oss emil och

for in till stan och subway. köpte med oss varsin macka och for

hem. var väl hemma kring halv 2, slog på tv:n och såg en snutt

på sunes sommar och käkade macka. hur gott som helst.


hände en mysko grej då vi körde ner på min gata igår. vi har ju två hus,

ett som inte används förutom som förråd. ett helt stort hus till

en massa skrot helt enkelt. aa i alla fall så uppe på vinden så finns

det ett normaltstort fönster som var tänt. TÄNT?! det burkar ju aldrig

vara tänt eftersom det inte är ngn som brukar vara där. asrädd som

vi blev, elr jag brusade upp emil haha så stannade vi vid grannens

gård för att kolla om det dök upp ngn i fönstret. men icke. så jag

började köra då plötsligt emil säger; "nej, stanna! vi står här så

vi kan köra över om det kommer ngn." haha! gullisen min! gick iaf

in och väckte mamma och pappa så dom visste vad det var frågan om

så dom skulle gå och kika till det imorse då dom hade vaknat. hah,

döläskigt tyckte vi, men inte dom! höhö.

ja det var väl kvällen i stort igår, orkar inte gå in på mer detaljer. hö


idag så händer det inte allt för mkt, tar det mest lungt osv. jag

ska iväg och träna ikväll nån gång iaf. sen blire nog nån film skulle

jag chansa på. som alltid. hah.


nu ska jag gå och pussa på min älskling.

hejhopp.

Ovido - Quiz & Flashcards