Alla inlägg den 20 maj 2008

Av mikaela - 20 maj 2008 16:53

dag två avklarad, och redan har det blivit "extrajobbande".

direkt efter att jag slutat på 5års så sprang jag ner till dagiset

som ligger precis nedanför. var där i lite mer än två timmar.

blev tillfrågad på en gång om jag ville jobba en heldag framöver.

men då kunde jag ju såklart inte eftersom jag är uppe på skolan.

tåkigttråkigt. men sånt är livet ibland.

har iaf gått bra idag. supersöta barn, men lite väl högljuda kankse.

det har haglat uppe i skogen idag så det var alldeles vitt på marken.

vill ha sommar och soool, NU.


igår så blev det iaf ikea, och en hel del grejer fick vi med oss

hem. känns väldigt bra faktiskt. efter det åkte vi hem och gjorde

precis ingenting. blev ingen träning eftersom mitt huvud var som

en ballong, ja iaf så kändes det så. uppskattades väl inte så

himla mkt men vad ska jag göra?!

idag så ska jag bara ta det lungt resten av dagen och kvällen.

emil kommer nog hit senare också så.. elr så blire väl så jag

åker dit. deet visar sig. sitter nu och väntar på mat, aphungrig

är jag. hua. fisk på skolan så det var ju inte nån höjdare.


jag avslutar detta inlägg med en bild på mig och

emil då vi var i stockholm förra året på konsert och grejer.

här på en kinarestaurang. en vecka kvar tills vi åker igen.

men då är det kiss vi ska kika på.


Ovido - Quiz & Flashcards