Alla inlägg den 9 maj 2008

Av mikaela - 9 maj 2008 21:42

igår var det match, vi vann med klara 8-0 mot indal. större siffror hade

det ju faktiskt kunnat varit, hah. jag gjorde till och med måål.

wiho vad glad jag blev! "kanonkuul". aja, efter matchen åkte jag

hem och duschade o grejade lite. sen for jag och emil hem till han.

såg en beckfilm, därefter kom lilla john blund på besök.


och idag har vi legat ute och solat lite, men tålamodet har jag inte

riktigt för sådant så det blev bara en liten stund. var upp en sväng till

h-sand med grabbsen också, kul för dom som ska jobba en fredagkväll.

HoHo. själv åkte jag hem och fixade till mig lite och åkte därefter

till kusin stefan och firade han lite granna! 20år på naken nu. elr det

blev han för nästan en månad sen, vi i släkten är lite efter med firandet.

mitt 20års firande kommer nästa helg, dvs 4dagar innan min födelsedag.

hmpf, antingen för tidigt elr för sent firar vi i vår släkt, haha. aja det

funkar ju det också. och nu då? jo, ska väl bara packa ihop lite grejer

och pysa iväg till mitt lilla hjärtegull som sitter hemma och vänta på mig.

kvällen får väl utvisa vad som händer. jag chansar på mys och en beckfilm!


jag återkommer imorgon!

tjohfräs.

Ovido - Quiz & Flashcards