Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

mikaelaaa;

Av mikaela - 24 augusti 2008 15:24

en oplanerad maskeradfest blev det igår. precis då

vi är på väg till att åka så får vi veta att det är maskerad.

det hade nämligen emil "glömt" att säga! haha.
kul tänkte vi. vad ska man då slänga på sig? 60,70 elr 80-tals

tema var det. för emil och lars del var det inte så svårt.

men för min och amandas del blev det lite jobbigare.

hur skulle vi få tag på tjejkläder hos lars? catrine hade

inte nå som vi kunde ha elr något så då fick vi bege oss

hem till mig för att rota fram lite skräp. blev väl bra tillslut tror

jag. haha. därefter tog vi en taxi från mig till timrå, elr vivansborg!

latmasklatmask, haha. blev en rätt tidig kväll men hade ändå

trevligt. idag mår väl inte magen så värst kanon. det är väl sådant

man får ta.


har iaf städat bilen idag. uscha vad den var smutsig. det tar

ju även 23924802940år att dammsuga den, alltså en evighet. men

nu är det gjort, som tur är. får försöka hålla den ren ett tag nu.

ikväll händer det nog inte så mkt, tänkte försöka få med emil

och kika på fotboll men lär få till svar; "näe, jag vill väl inte titta

om inte du spelar. jag väntar här ist!". får se om jag har nån ork

till att åka iväg jag också..


nu vill magen ha lite mat, så jag avslutar här.

/ m ikaelaaa'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 2 februari 2009 21:23

nu flyttar jag över till denna adress, hänger du med?   http://mikaelaaaa.blogg.se   / m ikaela.  ...

Av mikaela - 31 januari 2009 22:53

tänkte avsluta denna blogg sista dagen denna månad och det är ju idag. så imorgon tänkte jag börja blogga på den andra adressen. blir väl bra.   idag har det varit jobb hela dagen lång. timrå drog det längsta strået idag och det var inte så lite hel...

Av mikaela - 30 januari 2009 22:55

sitter nu här och lyssnar på musik och tuggar lite karra.  funderar starkt på att göra ett hopp över till sängen och slå på en film. john blund kommer nog tätt inpå reklamen. men det är väl lika bra det så man kommer in i drömarnas värld. men nu fört...

Av mikaela - 29 januari 2009 22:20

skrev nyss ett inlägg som bara gick upp i rök. och nu orkar jag inte skriva om allt.   hur som helst så har jag fått det klart för mig att det ska bli en förändring. vare sig jag vill elr inte. nu ska jag ge allt på detta. hoppas bara att det blir br...

Av mikaela - 28 januari 2009 16:56

vet inte varför, men det blir samma sak varje gång. och du verkar heller inte förstå varför man blir besviken.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards