Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av mikaela - 11 augusti 2008 21:26

nu har jag varit och sett på lite fotboll. vinst gick dom

hem med iaf. tur det. nu ska jag ta och packa väskan och

bege mig hem till min älskade priiiins! ska mysa sönder! sådeså.

nu vet alla det. hööööööööö.


jaja, hörs imorgon elr ngt..

/ m ikaelaaa'


och jag älskar dig bara mer och mer!

Av mikaela - 11 augusti 2008 17:51

ni fick aldrig en uppdate igår. sorry. var lite annat som kom i vägen.

hur som helst, min helg har varit bra, bättre än på länge.
vart inte riktigt som planerat men det blev bra ändå.

i fredags blev det myskväll med film osv hos emil. somnade in rätt tidigt.
som väntat faktiskt. haha. råkade även tappa en gräddfil
på golvet inne på affären så det blev gräddfil över hela emil,
och strax efter så tappade han en i golvet, men inget åkte ur som tur va,
haha! vi fick oss ett gott skratt där, och killen som såg det också.

 

i lördags så åkte vi en sväng på ikea och kikade efter en
present till sara med vi hittade inget. så vi åkte hem ist. käkade på inez
med christer och eva, därefter var det tänkt att vi skulle på bio och
se mumien, men emil tyckte vi kunde åka bort till parken för att lyssna
lite på backyard babies innan så vi åkte dit. träffade på nicke, ante, moa
och erik och dom hade hittat ett ställe där man såg hela
scenen så vi satt där och kikade ist. helt gratis också, brabra!
haha! när dom hade spelat klart så skulle det ta en halvtimme innan
takida skulle börja spela så vi alla begav oss in till stan istället och

gick runt där ett tag innan vi ledsnade på det och åkte hem. gick till
sara och lucas och åt en langos innan vi for hem bara. mumsigt.

 

sen igår så firade vi sara, och sen blev det fotbollstittande och mys med emil!
helskön söndag alltså. och idag då, jo måndag och då är det jobb
som står på schemat. dagen har passerat fort så det har gått bra.
hoppas alla dagar går lika fort, kortvecka den här veckan också.
går bara tills torsdag eftersom vi åker till stockholm på fredag :D :D hih.
längtar som attsingen. det är också en speciell dag idag,
jag och emil firar 2år (igen)!! jessica och andré också, så grattis till oss haha.
får se vad vi hittar på senare ikväll då emil slutat jobba.
blir så knivigt med tid osv då båda jobbar ju.. inge kul alls.
men det blir nog bra tillslut! brukar bli så iaf. nu strax så ska jag följa med

sarisen på birsta innan vi åker och kikar på div4:as match. hejjahejja!



nu har jag ju skrivit en roman här. uscha, dags att sluta,

/ m ikaelaaa'  

Ovido - Quiz & Flashcards