Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av mikaela - 25 augusti 2008 20:47

nu är man nyduschad och klar för sängen. elr nästan iaf, ska bara

vänta på att emil slutar jobba så han kan komma och mysa med mig.

och det är om 13minuter han slutar så han är väl här om kanske 45.

elr om det blir sussning på grönfinken. får väl se.

tränigen gick väl sådära. ont i dom förbannade ljumskarna bara.

men det ska väl ordna sig.


försöker ladda ner lite musik nu också, tips tas gärna emot!

iaf så tänkte jag nu gå och göra ngt till magen.

hörs väl antagligen imorgon, natti.

/ m ikaelaaa'


du gör mig hel älskling

Av mikaela - 25 augusti 2008 17:36

måndagens jobb är nu avklarat. precis som första skoldagen för många.

har inte rensat ett endaste ogräs, utan stått upprätt hela långa dagen

och inte fått ont i ryggen! det tackar jag för. iaf så börjar man se slutet

på jobbet nere på bogis, snart så drar vi ut i skogen bland alla kottar

och plockar ner dom. ska bli roligt. tror jag? är det roligt att plocka kott?

jaja, det visar sig. väl hemma efter jobbet så skjutsade jag min andra hälft

till h-sand. kändes som om jag höll på somna där ett tag men som tur

va gjorde jag aldrig det. och nu sitter jag här och skrivet lite i stundens

hetta. om ca 50 minuter så drar ett träningspass igång. känns faktiskt

lite mindre roligt. trött och träna hör inte ihop. plus att inte jessica

ska träna, hur kul blir det då? :-P. näerå, det ska nog gå bra.


nu måste jag iaf gå och byta om och packa väskan, återkommer later.

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards