Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av mikaela - 14 augusti 2008 16:37

nu är det heeeelg, iaf för mig. imorgon är det stockholm

som gäller! 06.13 går tåget! hejja, lycka till och få upp emil, :-P.

igår så hann vi bara med att färga håret grått, så det blev

varken det svarta elr klippning. det blir ist nu strax bara sara

kommer hem igen, hon är nämligen med pappsi och lämnar

våra kära bäbisar (katterna) på kattpensionat. lämnade

över det där till pappa för annars skulle jag bara gråta, haha!

dom är ju som en i familjen ju.. jaja.


idag har det varit en rolig dag på jobbet, fått skratta rätt mycket.

och dagen har passerat smärtfritt. så det känns skönt. blev även

pizza till lunch. proppmätt blev man. uscha!

ja, och ikväll blir det till att kika på fotboll, sista matchen innan

elittrean som börjar nästa helg. "den riktiga serien"! och därefter

måste jag packa, inte lagt ner ett plagg, ingenting. så jag

antar att det blir stress innan man ska sova. slutar väl med

att man tar med sig hela garderoben, och när man är hemma

har man inte ens behövt tagit med sig hälften så mkt.


nu har jag inte tid att sitta här och surra bort resten av dagen,

för nu SKA kallufsen bort!

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards