Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av mikaela - 29 augusti 2008 17:42

hej på er.


idag har det varit en seg dag, förutom att hela förmiddagen gick

åt till att fixa med alla lådor. kändes skönt att slippa kompletera

för en stund. idag har vi bara varit 4st i våran lilla grupp eftersom

dom "riktiga" tanterna var bortresta. gick hela dagen och hoppades

på att få sluta en stund tidigare, men icke. tog mig friheten att

åka 20 i 4 ist för kvart i 4 som vi egentligen ska. det är ju trots allt

fredag. och en KUL grej är ju att nästa vecka så ska vi börja med att

jobba in en kvart på lunchen så vi kan sluta halv 3 på fredagar.

det roliga med det hela var ju att fredag om en vecka, första fredagen

vi ska sluta tidigt så ska vi gå en utbildning så man får köra dom

nedrans maskinerna. och den är från 8-17!!! KUUUUUL. ska ist för

att sluta tidigare jobba över! om det hade varit en torsdag elr nån

annan dag i veckan hade det inte gjort mig ngt. men just på en fredag,

då man vill hem tidigt för man är slut efter veckans jobb. säger bara det;

-inga toasters där heller!


nu är det iaf helg. skönt tycker jag. ska egentligen jobba på travet ikväll,

men hade två val, antingen jobba elr vara barnvakt en stund åt lillebror.

och mitt val var enkelt, lillebrrroooor! :-). tänkte snart bege oss hem till

emil. ska lämna in bilen ikväll så dom kan byta kamremmen och nån

packning. därefter ska vi väl nog bara se film och mysa på.

lite avis nu på eva, christer och amanda som kliver på flyget till grekland

om en halvtimme ungefär. VILL OCKSÅ!


jaja, nu ska jag fixa lite innan vi faar. återkommer..

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards