Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av mikaela - 27 augusti 2008 18:55

regnet gör en deppig. men jobbet idag gick ändå bra.

imorgon så ska vi åka till sollefteå elr vad det heter. gå

på nå museum och käka osv. sen så ska vi kika lite på plantagen

som finns på vägen. KUL, titta på skogen, haha. jaja, bäst

av allt är nog att man får betalt för hela dagen. blir bjuden

på allt plus en liten sovmorgon till 7.45 imorgon :-).

häärligt, så imorgon får det faktiskt regna. det gör mig inte ett

dugg. man får ha på sig vanliga kläder också, slipper dom snygga

arbetskläderna som jag ÄLSKAR. tack.


nu hade jag iaf tänkt att hoppa in i duschen innan jag ska bege

mig hem till grönfinken. emil är och jobbar så jag får se om jag åker

dit lite tidigare elr om jag väntar på han. jag kankse tillochmed

hämtar han från jobbet. får se hur snäll jag tänkte vara. haha.


adjöken för nu,

/ m ikaelaaa'


en dag kommer du också inse det.. men när?

Ovido - Quiz & Flashcards