Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av mikaela - 20 augusti 2008 20:06

vad skulle jag göra utan dig?

jag älskar dig!

Av mikaela - 20 augusti 2008 19:16

onsdag=måndag? ja för mig har det varit en måndag.

var rädd för att dagen skulle gå sakta fram men det gick bra.

fortare än förväntat. imorgon väntas lunch på vivstamon.

surströmming, USCH! tur det finns barnmat som det bjuds på.

KÖTTBULLAR<3! efter jobbet imorgon är det match som gäller.

heffners på hemmaplan! tydligen blev det match på fredag ist

för lördag också, ifk sundsvall då tror jag. blir bra att få det

gjort så har man helgen fri!


har varit en dubbelsnällis mot emil idag, han fick skjuts till jobbet och

ROSOR, hih. tre röda rosor med nå vitt grejs i :-). tror också att jag

tänkte vara trippelsnällis idag och hämta han också. 

dundersnällisen mikaela! 

kvällen annars blir luuugn. tänkte se tv och bara vila lite så man orkar

med morgondagens jobb.


har iaf skrivit pappren till utbildningen som jag tänkte gå. får se om

jag kommer in och om jag verkligen vill gå där. har en stund och fundera

på det. det ordnar väl sig som vanligt. nu väntar duschen som tur är.

ska få bort den stinkande lukten som sugit sig fast på min kropp.

roligt att veta va? mmh, kan förstå det.


/ m ikaelaaa'


jag blir inte ett dugg förvånad om det var du som ställt till det.

skrattretande är ordet. finns inget annat.  


passar på att bjuda på en bild sen brors fest i helgen,

kusin stefan, jag, sis jennifer, sis sara & kusin nattis :-).

Ovido - Quiz & Flashcards