Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av mikaela - 23 augusti 2008 15:49

precis hemkommen från birsta, med mig hem fick jag

en väska, bh och en tröja! blev ingen bärbar dator denna gång.

får se om det kanske blir till veckan elr ngt. längre fram kanske

tillochmed. emil fick iaf med sig en bärbar hem. kul för han.

amanda har varit mitt smakråd idag, även fast jag hade hoppats

på fler påsar. menmen, som vanligt då man vill handla, då hittar

man inget, och tvärtom.


nu snart ska vi åka hem till lars där han och amanda är. ska laga mat

och dricka gott ikväll. får se vad vi hittar på efter det, myyys!

det var nog allt från mig just nu!

trevlig eftermiddag/kväll på er alla där ute.

/ m ikaelaaa'


bjuppar på en bild sen nyår också.

emil, jag, lars & amanda :-)

Av mikaela - 23 augusti 2008 10:00

då var det lördag igen, kul! igår var det sista dagen för skolungdomarna

på jobbet. lite trist kankse, heh. efter jobbet så var det bara hem,

äta och åka igen. match på g igen. spelade ju match i torsdags också,

vi vann med 2-1 över heffners och igår var det ifk sundsvall som stod

för motståndet. där vann vi med 4-3. upp och ner gick det.

jag fick göra 2 mål! OJOJ, inte likt mig. haha. aja, efter matchen

for jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för att sedan

vänta in emil och lars som kom och hämtade upp mig. därefter for vi

hem till amanda och surrade en massa och såg film :-). längesen nu.


idag så väntas birsta city för våran del. ska dels kika på en bärbar, sen

kläääder. emil och lars kommer få stå ut med lite tjejaffärer idag, höh.

och ikväll blir det kankse lite partay?! får se hur det slutar.


nu blir det duschen och frukost!

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards