Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av mikaela - 19 augusti 2008 21:29

blev träning för min del ikväll. när jag lämnade hemmet

satt emil och hampus och spelade mario kart, sen nu när jag kom hem

så sitter dom fortfarande där. hah. att dom orkar. ska iaf

slita dom därifrån nu så jag kan få se lite tv innan det är

dags att sussa. det kommer ju en ny dag imorgon med.

får se om vi ska bädda ut bäddsoffan och sova där inatt, hih lite

mysigt. men det lär väl sluta med att vi sover i den rätta sängen ändå.


till helgen ska vi hitta på ngt med amanda&lars, var ett bra tag sen nu

så det ska bli skoj, får se vad vi hittar på för någe!

nu är det i allafall dags att kila, hörs imorgon mina kära läsare!

natti,

/ m ikaelaaa'

Av mikaela - 19 augusti 2008 16:40

undra vad detta inlägg ska handla om? vad tycker du?
själv har jag inte en aning. skriver nog mest för skrivandets skull, haha.
kan ju inte berätta så mycket om den här dagen eftersom
det inte hänt någe speciellt alls. inge jobb elr något att surra om.

dunderroligt, not.


jaja, imorgon väntas iaf jobb. och ikväll träning igen. får se hur det går.

måste hålla modet uppe så man orkar med. känner inte nån motivation alls

till att åka till jobbet just nu. vill verkligen ha ett nytt. och hoppas tommy

är klar med med min cv snart så jag kan skicka ut den. kommer bli toppen

eftersom jag själv inte vet hur jag ska skriva så det ser bra ut. ska skicka in

en ansökan om skola också. får se hur det blir med den.

vet ingenting just nu ja. uscha! ska sluta prata om sådant, gör så man

blir lite negativ ju. bortbortbort!


just nu sitter iaf lillebror och emil o spelar mario kart. tror faktiskt

jag ska spela lite jag också, annars blir det väl så man lägger sig och

vilar ett tag.


det blev några rader till slut ändå, så jag tackar för mig nu!

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards