Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av mikaela - 6 augusti 2008 19:55

jobbat idag, det trodde du inte va? tre nya idag. får se

hur det går. arbetskläderna mina har anlänt. om det nu stavas

så, vem bryr sig? hah. så nu är jag en riktig tant. men 

namnskylt på skjortan tillochmed. BUUHUU.  hur som helst.


ikväll så ska jag och emil bege oss hem till grönfinksvägen igen.

har inte varit där på ungefär två veckor så det ska bli spännande

och se om huset står kvar. emil har praktiskt taget bott

här hos mig i två veckor. precis som om vi bodde ihop. förutom

att det finns en hel familj i vägen, haha! han är

hemma då jag åker på morgonen och är hemma då jag

kommer hem igen. så kan det gå.


imorgon så är det matchdags. i indal. och för er som inte vet

vart det ligger så är det i skogen! hejja. dom brukar ju också

kunna spela som nå skogshuggare så det kanske dom även gör

imorgon. men dom ska icke ta sig förbi oss! höh. den som lever

få se.


nu har jag surrat färdigt för idag skulle jag tro.

dags att kila,

/ m ikaelaaa'  

Ovido - Quiz & Flashcards