Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av mikaela - 18 augusti 2008 21:04

ja just, det var här det långa intressanta inlägget skulle komma.

men icke, jag finner inte nån lust till det. och inte till nått annat

heller. speciellt inte jobb imorgon! GAAH, hatar plantor.

så jag skippar inlägget och tar det en annan gång kankse, elr inte alls.

och jobbet vet jag inte hur jag ska bli av med, GE MIG ETT NYTT TACK!

men, en sak har varit bra idag. ska börja jobba lite extra på bianco!

hejja! och en sak till faktiskt, bäddsoffan är på plats. thanks babe&dad.


nu ska jag plocka ihop i min svinstia till rum och sedan krypa ner hos

världens bästa! goooood natt!


/ m ikaelaaa'

Av mikaela - 18 augusti 2008 11:33

i'm back!

har haft en KANON-helg. men har inte riktigt tid att skriva nu,

blir duschen och sedan stan/birsta. återkommer senare med

ett bättre inlägg, och kankse bjuder jag på en bild elr två..


/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards