Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av mikaela - 8 augusti 2008 18:37

nu är jag tillbaka igen. duschat och ätit lite sedan sist.

så nu känns det bra. doftar cucumber & green tea fragrance.

hur gott som helst luktar den iaf. emil tycker också det,

så han hjälper till att använda upp den för mig. tycker jag

är lite sött, han vill också smörja in sig och greja, hih.


ikväll så var det tänkt att jag, emil och lillamanda skulle tälta,

men eftersom regnet tittar fram lite nu och då så tror jag att

jag ska rösta ner den där idén. tälta på gården ist för att sova

i en varm och skön säng låter som en heltokig idé. får se om

det kanske blir lite filmmys ist. kommer väl slockna rätt tidigt

ikväll chansar jag på.


imorgon så ska jag sova ut till att börja med. sedan klockan tre

tror jag det var så ska vi följa med emils mammi och kika på en

lägenhet. ska bli lite spännande, hon har redan varit där en gång

men ville nu att vi också ska se den och tycka till. måste hitta en

födelsedagspresent till lillsara som fyller 18 på söndag också.

lillisen blir stoooor. lite sent ute är jag allt, men tror jag kan hitta

på något bra ändå :-). på kvällen imorgon vet jag inte vad som händer

och sker. orkar inte planera ngt så jag ska ta det som det kommer. 

så ser väl min kväll och kommande dag ut. riktigt intressant va?! hah.


har tagit fram bilder som jag tänkte bjuda på iaf.

tre från bogis som var med i tidningen. haha!

enjoy!

 

här är mallan bland alla plantor,          frida x2 och jag,

 

frida och jag, snyggaste minen står

frida för ;-)


och jag hade tänkt att avsluta detta inlägg med att grattulera

kusin emelie som fyller 18år idag! GRATTIS :-D

Av mikaela - 8 augusti 2008 16:13

veckans arbete är nu slut. tack säger jag. fick sluta

lite tidigare eftersom dom skulle spruta på en massa gifter

på en del av plantorna så då fick inte vi va där. har iaf

varit en bra dag med lite spännande grejer som hänt! haha.

men det stannar där nere.


nu ska jag ta och hoppa in i duschen och få bort denna

stinkande lukt som sugit sig fast på kroppen!

återkommer,


ovanligt att jag ska börja ett inlägg som handlar om jobb. tror

jag ska försöka skriva ett som inte har med det att göra senare.

Ovido - Quiz & Flashcards