Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av mikaela - 12 augusti 2008 20:04

precis avslutat mitt dubbelpass med jobb för dagen.

något trött är jag nu. funderar på om jag ska vara snäll

med emil och hämta han efter jobbet ikväll. tror han

skulle bli verry happy. men jag vet inte om jag orkar.

snäll tjej. hah. annars behöver jag ju bara åka till timrå

för att hämta upp han. lite närmre faktiskt.


två arbetsdagar kvar innan vi beger oss till la huvudstad.

ska bli asroligt. festa, grönan och shopping och massa

mys med emil. kan det bli bättre? knappast. bäst av allt

blir nog ändå ledigheten från jobbet. har jobbat precis

hela sommaren och innan dess också, bara vart ledig på

helgerna. kanske inte bara så bara :-p. hur som helst, längtar som

en took!


har inte så mkt mer att skriva idag. 

ska vara en snäll tjej ändå och hämta hem min lilla pojke, ja det ska jag.

så, hejdåååå.

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards