Alla inlägg under april 2008

Av mikaela - 2 april 2008 17:12

precis kommit hem. underbara ungar. haha! blir så glad av dom.

"får jag säga en sak?!" haha helt sjukt söt.


hur som helst, nu vankas det vofflor hemma hos lidins,

hörs senare.  

tjohflöjt.


Av mikaela - 2 april 2008 12:03

tränade ju igår. fick en boll i huvudet så jag blev tvungen att kliva av.

sånt som händer. har rätt ont nu.. haha. aja. annars på träningen så

gick det väl rätt bra, så typiskt att det ska hända mig också, står jämt

ivägen, haha. hur som helst, efter träningen så skjutsade guddan hem mig

till emil i min bil eftersom dom tyckte det var dumt att köra själv.

snällt snällt. så kom tobbe och hämtade guddan då vi va framme.

vi badade en stund, sen blev det sängen. blev rätt sent igår med tanke

på att träningen slutade halv 11.


nu är jag iaf och jobbar. har fixat iordning lite grejjer tills imorgon så

allt det är klart. tyckte det var lika bra eftersom jag egentligen skulle

till frissan imorgon. dom ringde förut och va tvungen att ändra tiden tills

på fredag för hon som skulle fixa mitt hår var hemma med sin sjuka dotter.

kuuul, jag som längtat får nu längta en dag till. men what to do?!


efter att jag jobbat här så ska jag ju till b-forsen och jobba med amanda

på fritids. ska bli roligt. och därefter så får jag se om det blir nån träning för

min del. kankse försöker iaf. sen så ska jag vara med min gosis också.


ja då hade jag nog inte så mkt mer att säga nu.

på återseende.

Av mikaela - 1 april 2008 17:59

emil och lars kom och hälsade på mig när jag jobbade förut idag.

trevligt det, när jag hade slutat så åkte vi och hämtade julia på dagis,

skjutsade hem henne, sötnöten. åkte därefter till tandis dit emil skulle

på sista gratiskollen elr va det va. medans emil va där så åkte jag och lasse

o tanka bilen och köpte glass. mmh. mumma med glass när det är

sånt fint väder. när emil va klar så åkte vi på birsta en sväng. gick på

gina i hopp om att jag skulle kunna byta min klänning jag köpt, men icke.

dom hade ingen storlek i den färg jag hade så, jag lämnade helt enkelt

igen den, lite smått besviken gick jag därifrån och fick nöja mig med sällskapet. gick på donken en sväng så emil och lars skulle få lite

mat i magen innan jobbet. själv så njöt jag av en kanelbulle.

som jag sedan ska försöka träna bort i form av fotbollsträning.


amanda ringde förut, ska få jobba på bergeforsens skola

imorgon med henne! ska bli roligt. blir bara nån timme men det är

ju alltid något. ska först jobba på hallen bara. kaanon kaanon.


en smöris som jag är innerst inne så sitter jag här och klickar

fram lite romantiska och lugna låtar på youtube.

ibland så får jag ett infall av att jag bara måste lyssna på sån musik.

sitta och lyssna och bara tänka på allt det bra man har. 


nog om allt detta strunt som bara far fram på tangenterna.

dags att sluta innan allt bara bli ett stort kaos, som det nog redan blivit.

förlåt om jag yrat till det.





Av mikaela - 1 april 2008 12:01

klockan har precis passerat 12. är och jobbar just nu.
igår så blev det bad med emil, lars och amanda :-), trevlig va det.

efter badet så åkte vi och käkade på pizzan. åt en kycklingrulle jag, mums.
därefter så åkte vi och hämtade emils dator hos kex. sen lämnade vi av

lars och amanda hos lars. och väl efter det så droppade jag av emil hemma

hos mig så han kunde grejja med datorn medans jag åkte till

syster och såg på hockeyn. gick ju inge bra för timrå igår heller.

när hockeyn va slut, hämtade jag upp emil så åkte vi hem till han.

kändes som om det var tusen år sen vi va där.

 med det ska bli ändring på det. 


idag så är det träningstajm. även det känns som tusen år sen.

efter den blir det hem till bejbi och sova. och innan träningen då?!

emil surra ngt om en sväng på birsta, så det får nog bli det.
måste byta klänningen jag köpt också.


på torsdag ska ÄNTLIGEN min utväxt bort. bortbortbort.

är så sjukt less på mitt hår just nu, skäms ju för tusan och va ute. haha.

tror också att jag ska bli lite mörkare. är rätt jobbigt att

måsta färga håret hela tiden. tror också att hon bokade in en klippning,

men är osäker. hah. det visar sig när jag kommer dit.

elr så ringer jag helt enkelt bara dit och kollar. haha.

svårare än så är det icke.


nu har jag surrat lite väl mkt.

och lite väl detaljerat kankse.

aja, ha det så bra så hörs vi en annan gång.


emil emil emil emil emil <3

Ovido - Quiz & Flashcards