Alla inlägg den 8 april 2008

Av mikaela - 8 april 2008 10:34

hade nästan glömt bort spelarrådsmötet igår. men som tur

va så påminnde johanna mig om det, thanks! efter det var det

träning som väntade. gick väl sådär. en timme går så himla fort

tycker jag.

när träningen var slut så åkte jag och sara, först och lämnade

av marre, sen åkte vi och hämtade upp babe och därefter till

ica maxi. kom dit 5minuter innan dom stängde så vi hade lite

tur att vi kom in :).

tvärslocknade då vi kom hem, tidigttidigt. elr iaf tidigt för oss.


och idag så ska jag göra klart det sista på cv:n och hoppas

på att jag blir nöjd. hah. sen ska jag nog bort till syster för att

skriva ut den osv.

träning på spillvärme idag också. NAJSBAJS.


nu ska jag gå och göra mig klar för dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards