Alla inlägg den 20 april 2008

Av mikaela - 20 april 2008 14:02

grillpremiär blev det här hemma igår. mmh så gott det var. på dan

höll vi på att fixa med sommardäcken på bilen osv. elr jag stog mest

och tittade på medans emil och christer slet.

blev bäst så. när det var klart så åkte vi med eva, christer och amanda

till birsta city. köpte två nya sommardäck å så. sen så gick vi och åt lunch.

blev en kycklingburgare för min del. gick och kikade en del innan det

 blev hemfärd. åkte då hem till mig och inväntade grillningen.

bara mat hela tiden, haha.


efter all mat gick vi till amanda. trevligt. satt och spelade kort,

drack och surra bara. tog en promenad både dit och hem.

promenaden hem tog väl lite längre tid.

men vad gör det då man har världens bästa emil med sig?!

ne, inget! kom väl hem vid halv 2 nån gång. satte igång tv:n och

somnade till den. vaknade vid nio imorse.. babe skulle iväg och

jobba så då var det bara att kliva upp och se glad ut. åkte upp till

h-sand med rädslan i kroppen att jag skulle bli stoppad av ngn polis.

pappa sa att det inte skulle vara ngn fara men ändå. som tur

va såg jag inte till en enda liten polis.

inte för att jag hade åkt dit på ngt elr så men ändå. hah.


väl efter det så tog jag med mig lillasyster jennifer till ljustorp

för att kika lite på matchen mellan söråker-ifk timrå. blev 1-1 där.

och nu är jag hemma igen. har inte en aning om vad som händer

idag. trött iaf så jag tänkte ta ut en solstol på gården och sätta mig

där ett tag. ska försöka pallra mig ut på en promenad också. får se

hur det blir med den. ska ju åka upp en till h-sand en gång till idag.


nu har jag suttit och skrivit så jag blivit alldeles yr i bollen.

time to goo!

Ovido - Quiz & Flashcards