Alla inlägg den 9 april 2008

Av mikaela - 9 april 2008 16:56

åter igen resulterade hoppet till sängen med ca tre timmars sömn.

tror att jag sov lite längre den här gången. skööönt det.

idag har jag skjutsat lillasyster j till tandis i stan, sen hämtade

vi upp saris efter att hon slutat skolan. har nyss käkat middag osv.

ska väl snart iväg till bigsis för att fira systersonen jesper som fyller

år idag. grattis till dig! inte för att jag tror han läser men ändå.

efter det är det ju som sagt träning. känns faktiskt riktigt roligt nu.

förut har jag tyckt att det mest kännts jobbigt men inte nu.

så det är väl bra.


måste bara säga att jag hatar snön. verkligen hatar den.

trodde våren va på väg. men nejdå då kommer ist ett

lass till med snö. blir så arg och irriterad så jag

håller på att spricka! vill ha sommar nu nu nu!


nu har jag sagt på tok för mkt.

ska sluta nu.

hej.


elr vänta, måste bara säga att min, bara min

älskling är den bästa som finns!

nu tror jag att jag är klaaaar. haha!

Av mikaela - 9 april 2008 14:21

min älskade ögonsten! mmmh!

Av mikaela - 9 april 2008 08:31

wooopppiiiddooo! är vaken nu. uffa. haha nejdå, har skjutsat emil

till skolan och nu är jag rätt pigg. ska strax göra ett indianhopp igen

till sängen, tänkte nog inte sova i tre timmar men en liten stund

skulle sitta fint.


hur som helst, igår så var det ju träning på spillvärme. SÅKLART började

det regna elr kanske va det lite snö med där också. aja. blött blev det.

kom hem till emil vid 10 blöt och lerig. bara att hoppa in i duschen och

bli av med all smuts seeen så blev det inte så mkt mer, såg på nån film,

men somnade såklart. vaknade inatt av att tv:n stod på och att datorn va

igång. då emil skulle stänga av datorn så sa han; ååh, älskling. klockan är

inte mer än ett. skööönt tyckte jag, men bara i nån sekund för att

direkt efter sa han; nej jag bara skojj. den är kvart i fyra.. :(

hah, jag som trodde jag skulle få sova lääänge till. men icke sa nicke.


idag är det återigen träning. löpning först sen inne med boll.

känns inte så superlockande av att springa i det här vädret men,

what to do?! i helgen har vi två bortamatcher, en i hassel och en nån

annan stanns däråt. får väl se hur det går.

annars idag så händer det som vanligt inte så mkt i min tillvaro.


nu-sängen!


Ovido - Quiz & Flashcards