Alla inlägg den 10 april 2008

Av mikaela - 10 april 2008 20:45

om en kvart slutar babe, längtar tills han kommer hem.

ska hoppa på han och pussa sönder honom. nejdå,

ska nog vara försiktig så han inte gör sig illa. hih. vill bara

ha han här nu nu nu. vill vara i hans armaaaar.


jaja, nu ska jag iaf gå och fixa med grejerna jag ska ha med mig.

hejhopp..


Var finns du nu när allt är över
Och var finns allt vi sagt och gjort
Livet blev tömt på ljus och mening
Här i det tomma har det slutat blomma
Men kvar finns jag..

Av mikaela - 10 april 2008 17:01

blev inge stan idag. emil fick åka dit utan mig..

har ist legat framför tv och gjort precis ingenting.

känner inte för att göra ngt heller. det enda jag går

och tänker på morgondagen. blir grinfärdig bara

jag tänker på det. gruvar mig nå så fruktansvärt.

kommer nog bli den jobbigaste dagen på huuur länge

som helst. mest av allt vill jag bara att du skulle vara kvar

här hos oss, föralltid. frisk och kry, som alltid.

varje kväll så ligger jag och funderar på hur det kommer att

vara imorgon. tror det kommer bli så fint, så fint som du

velat ha det. jag vet också att du får det bra däruppe.

du får träffa farfar igen, och ditt barnbarn, våran bror.

du kommer få det så bra. men vi saknar dig, allihopa.

du har lämnat ett stort tomrum efter dig farmor.


Av mikaela - 10 april 2008 10:30

träningen igår gick hyffsat. mycket springa. hah.
men det är ju ioförsig meningen. efter träningen så
åkte jag och hämtade upp babe och sen hem till mig.
tog en dusch och sen kröp jag ner i sängen till emil.
meeen typ för en gångs skull så är jag inte så trött,
beror nog på att träningen slutade så sent.
man hinner inte komma ner i varv elr ngt. så emil somnade
före mig inatt, vilket jag inte tycker om. för då får jag lite
halvpanik för att jag måste somna. aja strunt samma.

idag så är det träningsledigt. så jag tänkte nog ta en promenad ist.
om det inte snöar det vill säga. UFF. sen så ska jag
med emil in till saras skola för att han ska va modell ;).
nu ska kallufsen bort! har tjatat ihjäl mig på att han ska klippa
sig, men han har aldrig orkat. men nu så!


nu-duschen igen, sen staan.

tjohopps.


har även fått en blåsa under stortån, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards