Alla inlägg den 13 april 2008

Av mikaela - 13 april 2008 16:21

jaaaru. söndag igen då. har varit och spelat match i hudik idag.

kom hem vid tretiden så det var rätt okej. vad som inte va okej

va väl att jag var tvungen och kliva upp vid halv 8imorse och emil

fick ligga kvar och sooova. tröttöga. sånt är livet ibland.

hur som helst så förlorade vi med 1-0.. så typiskt. menmen.

blött och jävligt va det också. iskall om fötterna heeeela matchen.

vi gjorde iaf en bra match idag, allihopa utom jag! haha.

gick väl hyffsat om man tänker på vädret?!


det luktar råstekt potatis och nå kött från köket, men jag tackar

nej till middag just nu. proppis sen maten på vägen hem. så jag

tror jag ska lägga mig i sängen och invänta emil så vi kan börja kolla

resa osv. börjar bli dags nu. finns nog inte allt för mkt kvar...


over and out.


e, mitt bästa. mitt allt! finns ingen som du älskling.

jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards