Alla inlägg den 22 april 2008

Av mikaela - 22 april 2008 21:41

precis duschat och ätit lite kvällsfika. ska ta och hoppa ner i sängen
till babe nu strax. tänkte först skriva en rad här.

träningen idag gick väl sådär. har iaf fått förstärkning från div4 gänget.

så det är väl bra :). annars idag har dan bara rullat på fortare än fortast.
fattar inte, jag gör ingenting typ men ändå svischar (förlåt stavningen,

men jag tror ni fattar.)dagarna förbi. skönt men ändå lite jobbigt.


nej nu ska jag ta och brotta ner min älskling!

hörs imorgon gott folk.

sov gott, för det ska jag göra!

Av mikaela - 22 april 2008 10:40

gårdagen blev så mysig som bara min älskling kan göra den.

bästbästbäst.


tränade igår också. ute på korpplan. hatar grus. bollen åker dit den vill

helt enkelt. uffa. efter träningen åkte jag och hämtade babe och
for hem till mig. kikade runt lite på tv:n och myste på bara.

träning ikväll med. och imorgon och på torsdag.

ja, jo. fotboll hela tiden. what to do?! på fredag är det iaf "lagfest"!

ska bli roligt. annars idag så ska jag vara duktig och städa.

håller på att tvätta nu. ska skjuta mammsi på sjukhuset lite senare idag med.


det löste sig med vårat boende i la huvudstad i maj. kära bror ställer upp han!

gölligt. ska bli skönt att komma ner dit. det är ju inte varje dag man
träffar han heller. då blir det konsert, grönan och shopping! mmh.

har ju hunnit fylla 20 då också! igår va det precis en månad kvar.

wopppiidddooo!


återkommer.. 

Ovido - Quiz & Flashcards