Alla inlägg den 14 april 2008

Av mikaela - 14 april 2008 18:30

you know I'd fight for you
but how could I fight for
someone who isn't even there

träning om sisodär en och en halv timme.

ska hålla orken uppe, humöret uppe.

ibland så känns det som om allt går emot en.

och ibland så känns det som om jag bara

vill gräva ner mig och aldrig komma fram.

men, jag ska också aldrig låta mig behandlas

av skit från vissa och sedan ska jag bara

vara som vanligt. det funkar inte så.

så som du är mot mig, kommer jag vara mot dig.

that's life. take it or leave it.


ska försöka ta fram den glada sidan nu.

något som är positivt va att filmen jag laddat

hem var kanon. precis en mikaela-film. mmh.

sorry sara för att jag inte kunde hålla mig.

men jag tänkte se den en gång till sen. hah.


nu blir det tv:n en stund innan träningen sätter fart.

hejs'



Av mikaela - 14 april 2008 14:11

ännu en måndag i mitt arbetslösa liv. har fördrivit tiden hitills idag

genom att städa upp på rummet. dammtorkat osv. ska tom vara

så duktig så jag tar fram skurmoppen.

det vankas parisare till middag idag. aslängesen nu så. och ikväll

är det träning. ingen löpning idag vad jag hörde så det känns bra.

egentligen är det väl inte så bra, behöver ju springa så. haha.


igår blev det inte så mkt tittande på resor utan det blev mys framför

40 years old virgin och sen nån annan film som inte var så super.

vi somnade båda två till den. ska ta och åka in till en resebyrå i veckan ist.

måste försöka planera in resan så man inte missar så mkt med fotbollen.

blir ett jävla liv annars :P.

fick också reda på igår att bror a ska ha 25års kalas och examensfest

i augusti, kommer bli askalas. äntligen är du klaar som jurist brooo ;). 


har precis fått hem en film som jag laddat hem med. 27 dresses.

får hoppas att den är bra. sara ville att vi skulle se den tillsammans ikväll.

men jag tror att jag ska tjuvkika lite nu, hih.


hejpåenstund.

Ovido - Quiz & Flashcards