Alla inlägg den 17 april 2008

Av mikaela - 17 april 2008 18:28

ska det vara så himla svårt att skriva vilka ni är som läser?!

hur som helst är det en tapper människa som vågat träda fram,

och det är Johanna Strindlund. en eloge till dig! hih. MOODIGT!


har inte blivit någon promenad idag för när jag va på väg ut

så ringer storasyster och frågar om jag ska med till stan.

och jaa tänkte jag. gjorde mig iordning osv, sen så blir det

inget av. buuhuu. blir inge birsta heller tydligen.

aja, gjorde inte så mkt ist. väntade på att emil skulle sluta

skolan så han kunde komma ner och mysa med mig.

hjälpte han med lite teori osv. elr ja, hm hjälpte

och hjälpte :p hah. och efter ett tag så kom lasse ner, och

därefter blev det en sväng i biltvätten innan det bar av till

h-sand. tänkte försöka bege mig ut på en promenad nu ist

innan jag ska upp till h-sand igen. elr om dom ska få ta bussen

hem, har inte bestämmt mig än, hah. ikväll blir det tv och

sen så ska jag nog hjälpa emil med lite teori.


klockan är nu halv 7, och det är fortfarande ljust ute.

är det inte underbart så säg! 

Av mikaela - 17 april 2008 09:26

finväder även idag. är våren här för att stanna denna gång?

vågar inte hoppas på för mycket, för vips säger det bara så

snöar det igen. och det vill man ju inte. det är såå skönt

att värmen är på gång iaf. man blir glad. glad när det är ljust

och fiiint ute.


tänkte snart gå ut på en promenad. få lite frisk luft.

har ju ingen träning idag så då gör jag ju lite nytta med

kroppen iaf. annars idag så ska jag nog åka på birsta en

sväng med sara. sen en sväng upp till h-sand med babe.


slog även besöksrekord igår. blir fler och fler för varje dag

ungefär. men undrar bara vilka alla är?!

skriiiv en kommentar om ni vågar.. vore lite roligt faktiskt.


nu-fix.

Ovido - Quiz & Flashcards